صالحین منتظر

بنده خوب خدا بودن عجب صفایی دارد!!!!

نویسنده : علی فرج زاده | تاریخ : 23:31 - سه شنبه 24 آذر 1394برچسب:,


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

گناهکاریم خدایا مارا ببخش

نویسنده : علی فرج زاده | تاریخ : 23:3 - سه شنبه 24 آذر 1394برچسب:العفو,امام زمان,گناه,

گناه کاریم در مانده ایم خدا یا دشمن هایمان زیاد است و ما ها کم هستیم نمی خواهیم گناه کنیم بعد از گناه هم پشیمان می شویم
خدایا اراده نداریم . . .  این بندگان حقیر را ببخش . . . به ما اراده عطا کن . . . ظهور آقا امام زمان (عج) را در عمر ما برسان . . .

دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

نویسنده : علی فرج زاده | تاریخ : 17:54 - سه شنبه 24 آذر 1394برچسب:امام زمان ,انتظار, ,

السلام علیک یا ابا صالح المهدی.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

با یاد خدا دل آرام می گیرد!!!

نویسنده : علی فرج زاده | تاریخ : 1:4 - جمعه 20 آذر 1394برچسب:انتظار,مهدی,,


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

جمعه رسید منتظری آیا؟؟؟ا

نویسنده : علی فرج زاده | تاریخ : 1:0 - جمعه 20 آذر 1394برچسب:انتظار,مهدی,,


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آقا شرمنده ام که اینقدر شرمنده ام.

نویسنده : علی فرج زاده | تاریخ : 23:51 - پنج شنبه 19 آذر 1394برچسب:جمعه,انتظار,مهدی,,


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانشمندان!!!

نویسنده : علی فرج زاده | تاریخ : 15:32 - پنج شنبه 19 آذر 1394برچسب:,


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

نماز واجب است!!!!

نویسنده : علی فرج زاده | تاریخ : 15:17 - پنج شنبه 19 آذر 1394برچسب:نماز, علی مردی,فرج زاده,


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

احیائ جانوران منقرض شده!!!!

نویسنده : علی فرج زاده | تاریخ : 12:14 - پنج شنبه 19 آذر 1394برچسب:جانوران منقرض شده,

ایده احیای حیوانات باستانی هنوز در حوزه تخیل باقی مانده، اما دانشمندان دانشگاه هاروارد گام کوچکی را به سوی این هدف برداشته و DNA یک ماموت پشمالو را در سلول‌های فیل پرورش یافته در آزمایشگاه وارد کرده‌ اند.

 

به گزارش بیگ بنگ به نقل از ایسنا، ماموت‌های پشمالو هزاران سال پیش منقرض شده‌اند و آخرین گونه ی آنها حدود ۳۶۰۰ سال پیش از بین رفته است؛ اما دانشمندان معتقدند، ممکن است بتوان آنها و گونه‌های منقرض شده دیگر را از طریق روش انقراض‌ زدایی احیا کرد. محققان از یک روش ویرایش ژن موسوم به CRISPR برای قرار دادن ژن‌های ماموت مسئول ایجاد گوش‌های کوچک، چربی زیرپوستی، طول و رنگ مو در DNA سلول‌های پوست فیل استفاده کردند.

قرار دادن DNA ماموت در سلول‌های فیل تنها یک گام اولیه در فرآیند طولانی بازیابی این موجودات محسوب می‌شود. محققان در مرحله بعدی نیازمند شناسایی راهی برای تبدیل سلول‌های ترکیبی به بافت‌های خاص هستند تا ویژگی‌های بروز یافته توسط آنها را بررسی کنند؛ برای‌ مثال دانشمندان باید اطمینان یابند که ژن‌های ماموت‌ها به تولید مو با رنگ و بافت درست می‌پردازند. پس از آن دانشمندان قصد دارند این سلول‌ ها را در یک رحم مصنوعی پرورش دهند؛ اگر آنها بتوانند این سلول‌های ترکیبی فیل-ماموت را زنده نگهدارند، امیدوارند بتوانند فیل‌هایی تولید کنند که در آب‌ و هوای سرد دوام می‌آورند.

محققان تنها پس از موفقیت در زنده نگهداشتن این موجودات ترکیبی، اقدام به انتقال DNA بیشتری از ماموت‌ها در ژنوم فیل‌ها کرده و در نهایت ماموت‌ها را احیا خواهند کرد. این در حالیست که ماموت‌ها تنها حیوانات کاندید انقراض‌ زدایی نیستند. در سال ۲۰۰۳، دانشمندان توانستند تاحدی بز کوهی پیرنئن را که در سال ۲۰۰۰ منقرض شده بود، با شبیه‌سازی یک نمونه بافت منجمد شده بز احیا کنند؛ اگرچه این حیوان پس از تولد تنها هفت دقیقه زنده ماند.

سال‌ها پیش گروهی از دانشمندان از DNA یک ببر تاسمانیایی ۱۰۰ ساله در موزه‌ای در ملبورن استفاده کرده و آن را در جنین موش وارد کردند و دریافتند که این ژن‌ها کاربردی هستند. دانشمندان دانشگاه هاروارد نیز در تلاش برای بازیابی کبوتر وحشی هستند که در اوایل قرن ۲۰ منقرض شد. آن‌ها حدود یک میلیارد حرف DNA را از یک گونه ۱۰۰ ساله کبوتر در موزه استخراج کرده و قصد دارند آنها را در DNA یک کبوتر کوهی معمولی وارد کنند. جزئیات این دستاورد هنوز در مجلات علمی منتشر نشده و باید توسط دانشمندان مورد بررسی قرار بگیرد.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

انتظار

نویسنده : علی فرج زاده | تاریخ : 12:10 - پنج شنبه 19 آذر 1394برچسب:انتظار,مهدی,,

انتظار

انتظار به معني آينده نگري، و به معني ناراضي بودن از وضع موجود، و به راضي شدن از آينده ي بهتر، است و انتظار فرج يعني آماده بودن براي ظهور امام زمان (عج) و تشکيل دولت حقّه ي آل محمّد صلي الله عليه و آله و سلّم و حکومت جهاني آخرين سفير الهي، انتظار فرج يعني مهيّا ساختن روح و جسم خود، براي روزي که با طلوع پيشواي غائب جهان، گشايش در کليّه ي شئون زندگي بشريّت پديد مي آيد، روزي که تمام بدبختيها، ناکاميها، بيدادگريها و ظلمها از ميان مي رود. و فقر و تنگدستي، بيکاري و بيماري و بالاخره تمام مصائب و ناراحتيها يکباره و براي هميشه رخت از جان بر مي بندد و به وسيله ي آن حضرت، حکومت عدل واحد جهاني در سراسر گيتي بر قرار مي گردد، و براي چنين روزي بايد خيلي انتظار کشيد و اميدوار بود.
در همين رابطه امام صادق عليه السلام مي فرمايد:
«کسي که دوست دارد از ياران قائم (عج) باشد، بايد در انتظار ظهور باشد، و حتماً بايد کارهايش بر اساس تقوي، پاکي و اخلاق نيک باشد، چنين کسي منتظر امام (عج) است. در اين راه بکوشيد و آماده باشيد، گوارا باد بر شما اي جوانمردان که رحمت خدا با شما است». («بحارالانوار»، ج 52، ص 140)
انتظار فرج امام عصر (عج) از برترين اعمال شمرده مي شود. پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلّم در همين زمينه فرمود:
«اَفْضَلُ اَعْمالِ اُمَّتِي اِنْتِظارُ الْفَرَجِ مِنَ اللهِ عَزَّ وَجَلَ: بهترين و برترين اعمال امّت من انظار فرج (مهدي موعود (عج)) از نزد خداي عزيز و جليل است». (همان مدرک، ص 128)
همچنين امام صادق عليه السلام فرمود: «هر کس از شما، در حال انتظار ظهور حاکميّت خدا درگذرد، مانند کسي است که در خدمت قائم (عج) باشد و در خيمه ي او... نه بلکه مانند کسي است که در رکاب قائم (عج) بجنگد، نه به خدا سوگند، بلکه مانند کسي است که در رکاب پيامبر صلي الله عليه و آله و سلّم شهيد شده باشد». («بحارالانوار»، ج 52، ص 126)
و نيز امام علي عليه السلام فرمود:
«اِنتِظارُ الْفَرَج بِالصَّبرِ، عِبادَةٌ: چشم به راه فرج (رسيدن گشايش الهي) داشتن، با صبر و بردباري، عبادت است» (همان مدرک، ص 145)


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: